Jongste kandidate op lijst N-VA

Op 25 augustus 2018

Op vrijdag 24 augustus berichtte het laatste nieuws over het jonge geweld waarmee N-VA Boechout-Vremde naar de kiezer trekt.

In oktober komt de partij met maar liefst twaalf vrouwen naar de kiezer, het maximum toegelaten aantal. Daarvan staan er zeven vrouwen in de eerst kolom. “N-VA Boechout-Vremde staat voor een verantwoord beleid, in een veilig Boechout en Vremde”, stelt Sven Snyders, de lijsttrekker. “Daarbij kiezen we duidelijk voor vrouwen, Vremde en verjonging, waarbij we een gezonde mix hebben weten te vinden tussen jong en oud.” Op nummer twee staat Christel Naenen en Annelies Veron vervolledigt de top drie. Daarnaast staan er vier twintigers op de lijst en een negentienjarige. Jonas Evrard (23) op plaats zeven, Cédric Van Dyck (26) op plaats negen. Thomas Van Herbruggen (27) voert op plaats dertien de tweede kolom aan. Maxim Jansen (21) staat op plaats vijftien.

Met haar negentien is Shania Berrevoets (zie foto) dus de jongste kandidate die opkomt in Boechout. Zij staat op plaats veertien. Hiermee trekt N-VA in de gemeente duidelijk de kaart van de verjonging en verandering.